• Jak se mám zaregistrovat na polském allegro.pl, abych mohl vybírat i z Vašich polských nabídek ?

S tímto podrobným návodem s obrázky to určitě zvládnete, i když polsky neumíte ani slovo. Klikněte ZDE.

  • Pokud u Vás na polském allegro něco koupím, budu muset zaplatit na Váš polský účet v polských zlotých ?

Rozhodně ne, celkovou částku k platbě přepočítáme na české koruny nebo eura podle aktuálního směnného kursu, a tak budete moci poslat platbu do české Fio banky v korunách nebo do slovenské Fio banky v eurech. Také hodnota zaslání po ČR bude jiná než je uvedeno na polském webu (tam musí být uvedena cena přepravy  pro  zákazníky s polskou adresou). Přeprava po Čechách bude stát tak jako doposud paušálně 129 Kč za zaslání až 30 kg zásilky.

  •  Proč už nemáte nabídku na aukro.cz v takovém rozsahu  jako dříve ?

Bohužel aukro.cz po přepnutí na novou platformu trpí zatím velice mnoha technickými obtížemi a nedotaženostmi. Mezi jiným i tak zásadními, že ne na všechny naše položky je možné umístit příhoz (tlačítka prostě nereagují), takovou vadnou položku nelze ukončit předčasně nebo stáhnout z prodeje a administrace aukra na výzvu nedokáže zareagovat včas a sjednat nápravu.

Dále nám zatím vůbec není jasné, jak máme vypořádat již uzavřené aukce. Manažer prodeje zatím není. Na samotném aukru se ve složce Prodáno dozvíme pouze přezdívku kupujícího. Nevíme, jak se jmenuje, jaký má email, nemáme ho jak kontaktovat, a aukro nám ani emailem neposílá k prodeji žádnou další informaci. Pokud to správně chápeme, výherní zprávu obdrží  od aukra kupující, a je jen na jeho zvážení, kdy a zda se s prodávajícím spojí. Takový stav  snad ani nebudeme komentovat.

Zatím na „novém“ aukru nemůžeme prezentovat naši plnou nabídku, a to až  do doby, než aukro.cz bude opět schopno zajistit oběma stranám  služby srovnatelné s těmi  před oddělením od polské „matky“.Z tohoto důvodu prozatím přesouváme naši hlavní nabídku  na  allegro.pl, kde vše funguje tak, jak jste byli zvyklí na „starém aukru“. Další nabídku máme na auktiva.cz.

  • Proč nejsou na Vašem webu na stránce AUKCE  uvedeny Vaše aktuální nabídky na aukro.cz ?

Další funkcí, kterou  v sobě nové aukro bohužel už nemá, je možnost propojit  aktuální aukce na aukru s naší vlastní stránkou. Nadále se na této stránce budou tedy zobrazovat pouze naše polské nabídky na allegro.pl. Pokud se chcete podívat, zda a co na aukru v dané chvíli nabízíme, bude nutné nás vyhledat přímo na aukru samém pod registrací centrala-a.

  • Budete nabízet sbírky i za pevné ceny ?

Ano, tato možnost již několik měsíců existuje. Sbírky jsou nabízeny v našem eshopu. Tuto nabídku pravidelně rozšiřujeme každou středu o nové položky.

  • Jak mohu nakupovat ve Vašem internetovém obchodu ?

Do našeho internetové obchodu nejrychleji vstoupíte kliknutím na tlačítko OBCHOD (ESHOP v anglické verzi) umístěné v horní liště webové stránky.

  • Musím být pro nákup v obchodu přihlášen nebo registrován ?

Ne, nemusíte být přihlášen, můžete se přihlásit až na stránce, kde budete zadávat osobní údaje pro doručení zásilky.  Pro nákupy v našem obchodu se nemusíte ani registrovat a zakládat uživatelský účet, obchod povoluje nákup bez registrace. Nicméně Vám registraci doporučujeme – umožní propojit Vaše nákupy v eshopu s nákupy na jiných místech, kde prodáváme (např auktiva.cz) a získat tak slevu na dopravu a jiné.

  • Jak se přihlásím/registruji ?

Přihlášení nebo registraci je možno provést jednoduše po kliknutí na tlačítko „Přihlásit se“ („Login“ v anglické verzi) v horní části webové stránky.

V následujícím okně pak vyberete možnost buď REGISTROVAT SE , jste-li u nás poprvé, nebo možnost PŘIHLÁŠENÍ, pokud již u nás účet máte. Chcete-li, aby došlo k propojení Vašich nákupů v eshopu a na aukro.cz a allegro.pl ( a tím i k možnosti čerpání slev na dopravě atd), je vhodné použít k registraci shodnou emailovou adresu, pod kterou jste registrován/a také na aukro.cz/allegro.pl.

  • Co když jsem zapomněl přihlašovací heslo ?

V sekci „Přihlášení“ je umístěn odkaz, přes který Vám bude zasláno nové přístupové heslo. To si po úspěšném přihlášení můžete samozřejmě změnit. Z bezpečnostních důvodů nejsou však příliš jednoduchá hesla na našem webu povolena. Pokud se Vám přesto nedaří se přihlásit, napište nám přes kontaktní formulář ( v sekci KONTAKT), a my Vám nové heslo vygenerujeme a pošleme emailem.

  • Co se skrývá za tlačítkem AUKCE ?

Toto tlačítko Vám v prostředí naší webové stránky zobrazí naši aktuální a kompletní nabídku na aukro.cz a allegro.pl. Není tudíž potřeba nás vyhledávat na stránce aukra nebo allegra, všechny nabídky zde máte zobrazeny pohromadě. Pokud se rozhodnete tyto aukční nabídky prohlížet a případně přihazovat, budete na aukční stránku Vámi vybrané položky  přesměrováni přímo z naší stránky.

  • Jak mohu prohlížet položky v internetovém obchodu ?

Je to jednoduché. Přes tlačítko OBCHOD se dostanete do internetového obchodu. Stránka, která se Vám otevře, bude vypadat přibližně takto :

 

V levé části stránky je umístěné menu, které umožňuje rychleji nalézt, co Vás zajímá. Poklepáním na ikonky nebo text (SBÍRKY, NOVÉ ZÁSOBNÍKY…) se menu rozbalí a ukáže, co v dané kategorii nabízíme. V závorkách jsou uvedeny počty produktů, které jsou aktuálně v dané sekci k dispozici. Bude to vypadat přibližně takto :

Po poklepání na nějakou sekci se v pravé části stránky zobrazí konkrétní obsah dané sekce. Na následujícím obrázku byly vybrány položky ze sekce AUSTRÁLIE :

 

Poklepáním na text nebo ikonu alba se dostanete na stránku dané položky :

 

Je samozřejmé, že si budete chtít detailně prohlédnout obrázky. Poklepejte tedy na kterýkoli z malých obrázků pod textovým popiskem položky, otevře se obrázková galerie, ve které je možno listovat. Pozor, kliknutí na velký náhled alba vlevo nahoře obrázkovou galerii neotvírá. Stránka galerie vypadá takto :

Nyní pozor. Chcete-li v galerii listovat a prohlížet jednotlivé obrázky, klikněte kamkoliv do obrázku nebo do černého prostoru, mělo by to vyvolat zobrazení plovoucí lišty se šipkami v dolní části obrázku. Klikáním na šipky vlevo/vpravo prohlížejte obrázky, galerii zavřete křížkem v pravém horním rohu :

Chcete-li si prohlíženou položku koupit, jednoduše tak učiníte po uzavření galerie přes tlačítko „Přidat do košíku“. V horní části webové stránky se vedle ikonky nákupního košíku zobrazí počet položek, které máte v košíku vloženy. Poklepáním na tutéž ikonu se nákupní košík otevře a jeho obsah můžete prohlédnout, dále měnit a případně přistoupit k platbě.

 

  • Jak mohu zaplatit ?

V internetovém obchodu přijímáme následující platby :

  1. okamžité online platby provedené bankovní kartou
  2. okamžité online platby přes internetová rozhraní České spořitelny, Raiffeisen Bank, mBank a Komerční banky
  3. offline platby, které provedete bankovním převodem na náš účet do sedmi dnů od zakoupení položky.
  • Jak se počítá poplatek za dopravu ?

Poplatek za dopravu je vypočítáván automaticky podle Vaší zadané adresy. Je-li tato na území ČR, je poplatek za přepravu paušální, jedná-li se o adresu do zahraničí, poplatek se mění v závislosti na celkové váze kupovaných položek a destinaci.

  • Tabulka přepravních poplatků
Země Do 1kg 1kg – 2kg 2kg – 5kg 5kg – 10kg 10-15 kg 15-30 kg
Česká republika 129 Kč 129 Kč 129 Kč 129 Kč 129 Kč 129 Kč
Slovensko, Polsko 190 Kč 190 Kč 190 Kč 230 Kč 280 Kč 400 Kč
Německo, Rakousko, Maďarsko 250Kč 250 Kč 250K č 300 Kč 375 Kč 470 Kč
Itálie, Francie, V.Británie, Irsko 330 Kč 330Kč 450Kč 550 Kč 10-20 kg 675 Kč 20-30 kg 735 Kč
Další země EU 330 Kč 330 Kč 450Kč 595 Kč 10-20 kg 806 Kč 20- 30 kg 891 Kč
Rusko, Ukrajina 450 Kč 1-3 kg 580 Kč 3-5 kg 680 Kč 960 Kč 1250 Kč  –
  • Kdy mám nárok na slevu ?

Slevu v podobě dopravy zdarma (ČR) / slevy na dopravě (do zahraničí) můžete uplatnit při nákupu v internetovém obchodu za následujících podmínek : máte u nás otevřený (=dosud neuhrazený) nákup na aukro.cz nebo allegro.pl a používáte v našem obchodu stejnou emailovou adresu jako na aukru. Po dobu jednoho týdne od konce aukcí budete mít v eshopu automaticky aktivní dopravu zdarma. Systém počítá s tím, že oba nákupy (na aukru i v eshopu) budou odeslány společně v jedné zásilce po uhrazení obou. Pro zásilky do zahraničí bude v eshopu aktivní doprava zdarma a případný příplatek za vyšší váhovou kategorii Vám dáme vědět emailem a zaplatíte jej v platbě za položky na aukru.

  • Mohu si zakoupené zboží osobně vyzvednout ?

Bohužel tuto možnost nenabízíme.

  • Kdy mi zakoupené zboží zašlete ?

Balíky odesíláme zpravidla obratem 2x týdně v úterý a ve čtvrtek kurýrní službou. Doručeny bývají následující den (ČR), za dva až tři dny (Slovensko, Polsko), do týdne (ostatní EU), případně za 2-4 týdny (zásilky odesílané Českou poštou do Ruska a podobných destinací).

  • Bude mi vystavena faktura za zakoupené zboží ?

Ano, faktura Vám bude odeslána emailem spolu se všemi nezbytnými doklady upravujícími náš obchodní vztah. Podle zákona již není nutné přikládat fyzické papírové doklady k posílanému zboží.

  • Provedení platby v internetovém obchodu – NÁVOD

Po přidání zboží do košíku a prohlédnutí obsahu košíku poklepejte na tlačítko „Přejít do pokladny“. Zde se otevře stránka s Vašimi fakturačními a doručovacími údaji. Jste-li přihlášen/a do Vašeho uživatelského účtu, budou údaje předvyplněny. Budete-li nakupovat jednorázově a nechcete se u nás registrovat, údaje bude nutné vyplnit. Podle Vámi zadané adresy bude automaticky přepočítána hodnota zasílacího poplatku.

 

V současnosti jedinou možností platby je převod na náš bankovní účet.

 

Veškeré údaje potřebné k provedení platby běžným bankovním převodem Vám budou zobrazeny po odsouhlasení nákupu klepnutím na tlačítko „Objednat“.